هنرمندان دانشگاه سوره

آشنایی با هنرمندانی که در دانشگاه سوره درس خوانده اند

هنرمندان دانشگاه سوره

آشنایی با هنرمندانی که در دانشگاه سوره درس خوانده اند

شمس الدین غازی/گرافیست،نقاش،مجسمه ساز/رشته گرافیک،نقاشی

شمس الدین غازی: گرافیست، نقاش، مجسمه ساز و تصویرگر ایرانی است که در اردیبهشت سال ۱۳۶۲ درشیراز بدنیا آمد.
اودر سنین کودکی بجز نقاشی و مجسمه سازی با موسیقی و آواز ایرانی آشناشد و پس از آن نوازندگی ساز تنبک را آغاز کرد. درسال‌های نوجوانی بجز آوازبه نوازندگی سازهای تار و سه تار و دف روی آورد. وی پس از گذراندن دوره هنرستان و تحصیل در رشته گرافیک وارد دانشگاه سوره در شیراز شد و تحصیلات خود را در مقطع کار‌شناسی در رشته گرافیک ادامه داد. در این سال‌ها او به موازات تحصیلش، گرافیک، طراحی، مجسمه سازی، آهنگسازی، نوازندگی و آواز را به طور جداگانه و جدی دنبال کرده است. او سپس برای تکمیل تحصیلات خود وارد دانشگاه سوره در تهران شد و در آنجا در مقطع کار‌شناسی ارشد نقاشی تحصیلاتش را به اتمام رساند. شمس الدین غازی نمایشگاههای بسیاری را از آثارش در رشته‌های مجسمه، نقاشی، تصویرسازی و پوس‌تر برگزار کرده. همچنین در جشنواره‌های زیادی شرکت داشته از جمله: اولین بینال مجسمه‌های فضای شهری در تهران. نفر برگزیده سومین سوگواره پوستر‌های عاشورایی ۱۳۸۷٫ شرکت در پنجمین نمایشگاه جهانی حروف نگاری پوس‌تر اسماء الحسنی. موزه معاصر تهران ۱۳۸۸و……….

از دیگر فعالیت‌های او طراحی و اجرای پروژه‌های مجسمه مانند پروژه نمایشگاه بین المللی شیراز ۱۳۸۶ و تصویرسازی کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری ۱۳۸۵و فعالیت درزمینه تصویرسازی کتاب کودک است. غازی در حال حاظردر دانشگاههای هنر مشغول به تدریس است.

آثار او تاثیرگرفته از اسطوره‌ها ی ایرانی و نقش مایه‌های ملی و مذهبی و ادبیات کهن ایرانی است. از جمله آثار وی می‌توان به مجموعه‌های آخرین شیرهای ایران، پرندگان منطق الطیر، خروس‌ها و شکار ایرانی اشاره کرد. 

 

گالری آثار: 

http://www.shamsedinghazi.ir/category/gallery/ 

 

شمس الدین غازی را ببینید: 

http://shamsedinghazi.ir/wp-content/uploads/2010/01/shamsedin-ghazi-1-199x300.jpg 

http://www.shamsedinghazi.ir/wp-content/uploads/2010/12/shamsedin-.-ghazi...1.jpg 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد